آیا خرمالو در رژیم کتوژنیک مجاز است؟

پاسخ: خرمالو در رژیم کتوژنیک مجاز و ازاد نیست، زیرا حاوی مقدار زیادی کربوهیدرات است.

هر وعده خرمالو (۱ خرمالو، قطر ۲-۱/۲ x 3-1/2″ بالا) حاوی ۲۵.۲ گرم کربوهیدرات خالص است. متأسفانه، این رژیم برای رژیم کتو بسیار سنگین است.

جایگزین، گزینه ها

متأسفانه، تنها تعداد کمی از میوه‌ها  تعداد کربوهیدرات کافی برای تناسب با رژیم کتو دارند. اگر به خاطر برخی میوه ها می میرید، توت ها بهترین گزینه برای شما هستند. در اینجا چند گزینه مناسب برای کتو وجود دارد:

  • تمشک
  • توت فرنگی
بیشتر بخوانید
استواستات چیست، چرا مهم است و مزایا در رژیم کتوژنیک

اگرچه ممکن است وقتی به “میوه” فکر می کنید به ذهنتان خطور نکند. آووکادو کتو دوست‌دارترین میوه‌ای است که می‌توانید پیدا کنید. آنها سرشار از چربی های سالم هستند و کربوهیدرات پایینی دارند، که آنها را برای کتو ایده آل می کند.

اطلاعات تغذیه

اندازه سرو: ۱ خرمالو، ۲-۱/۲″ قطر x 3-1/2″ بالا

بیشتر بخوانید
آیا ترشی در رژیم کتوژنیک مجاز است؟
نامارزش
کربوهیدرات خالص۲۵.۲ گرم
چربی۰.۳ گرم
پروتئین۱.۰ گرم
کل کربوهیدرات ها۳۱.۲ گرم
فیبر۶.۰ گرم
کالری۱۱۸

منبع: USDA

میوه های مجاز در کتوژنیک

دیدگاهتان را بنویسید

متخصص تغذیه و رژیم درمانی (PhD). ارائه دهنده رژیم های تخصصی آنلاین با خدمات ویژه