آیا چای در رژیم کتوژنیک مجاز است؟

یک فنجان گرم چای سیاه کافئین دار آرامش بخش در یک بعد از ظهر سرد راهی عالی برای تسکین حواس شما در حالی است که بخار را از بالا مشاهده می کنید. در یک روز تابستانی، یک چای گیاهی سرد یخی می تواند مانند هیچ چیز دیگری با طراوت باشد. هزاران سال است که انسان ها چای می نوشند و اگر شما عاشق چای هستید، می فهمید که چرا این نوشیدنی تاریخچه طولانی دارد. اما اگر در رژیم غذایی کتوژنیک تازه کار هستید، ممکن است این سوال برایتان پیش بیاید که آیا چای کتو است یا خیر. چه چای هایی کتو پسند هستند و آیا می توانید شیر یا شیرین کننده اضافه کنید؟

آیا چای کتو است؟

چای بدون شیرینی کتو پسند است. همه انواع چای شیرین نشده، از جمله چای سیاه و چای گیاهی، کم هستند کربوهیدرات ها، آنها را برای رژیم کتوژنیک مناسب می کند. به عنوان مثال، چای سبز کمتر از ۱ گرم کربوهیدرات خالص در هر فنجان ۸ اونس دارد. [۱] استثناها چای حباب دار، بیشتر چای های چای، و چای های شیرین شیرین هستند.

کسانی که رژیم کتو دارند می توانند از چای به طرق مختلف لذت ببرند، از چای سیاه گرم که با آن شیرین شده است شیرین کننده کتو به یک چای گیاهی سرد مخلوط شده با آب گازدار. البته، باید از کربوهیدرات های اضافه شده مانند شیرین کننده ها اجتناب کنید. چای ساده ممکن است کتو باشد، اما یک محصول چای با شکر، عسل یا شربت اضافه شده داستان دیگری است. حتی یک حبه قند می تواند شما را از مسیر کتو خارج کند. این بدان معنی است که شما باید به ویژه در مورد چای های بطری مراقب باشید، زیرا این چای ها اغلب شیرین می شوند. اگر هرگز مطمئن نیستید که یک محصول چای دارای تاییدیه کتو است، تعداد کربوهیدرات روی برچسب را بررسی کنید.

بهتر است نوشیدنی های کتو خود را بین ۰ تا ۵ گرم کربوهیدرات خالص نگه دارید، که تعداد کل کربوهیدرات ها منهای الکل های قند و فیبر.

هنگام مصرف چای، مراقب موادی باشید که مانع کتوز می شوند، مانند:

  • قند
  • شربت
  • آب میوه ها
  • تکه های میوه های شیرین یا خشک شده
  • معمولی کربوهیدرات بالاتر شیر

یک فنجان شیر کامل بیش از ۱۱ گرم کربوهیدرات دارد، بنابراین باید مراقب قندها و شیر باشید. اطمینان حاصل کنید که شیر مورد استفاده کم کربوهیدرات است و هیچ افزودنی قندی ندارد. [۲]

شما می توانید چای چای را با استفاده از خامه فرم گرفته یا یک جایگزین شیر لبنی غیر شیرین و یک شیرین کننده کتو، کتو دوست درست کنید.

افزودنی های کتو مناسب برای چای شما عبارتند از:

  • شیرین کننده های کتو مانند استویا، میوه راهب، و آلولوز
  • نصف نصف
  • خامه فرم گرفته سنگین
  • خامه و شیر گیاهی شیرین نشده

چای سبز و چای سیاه از بهترین گزینه های کتو دوست دررژیم کتوژنیک هستند. چای سبز مواد معدنی مانند پتاسیم و ویتامین هایی مانند آ، E، و سی. آنتی اکسیدانهمچنین نشان داده شده است که چای سبز غنی باعث بهبود می شود قند خون کنترل و چربی سوزی [۳] [۴]

محتوای کربوهیدرات چای کامبوچا بسته به زمان تخمیر و وجود موارد اضافی متفاوت است. قندها. اگر کامبوچا می نوشید، فقط مطمئن باشید که در حد خود باقی می مانید ماکروها و برچسب را بررسی کنید. کامبوجا می تواند در رژیم کتوژنیک قرار گیرد.

Source link

دیدگاهتان را بنویسید

متخصص تغذیه و رژیم درمانی (PhD). ارائه دهنده رژیم های تخصصی آنلاین با خدمات ویژه