ارتینگ: کاوش علم زمین و مزایای پشت آن

مردم معمولاً با دراز کشیدن روی زمین یا غوطه ور شدن در آب، در فضای باز زمین را انجام می دهند. همچنین می توانید از تشک های زمینی، ورق ها یا سایر تجهیزات استفاده کنید.

زمین، که به آن ارتینگ نیز می گویند، یک تکنیک درمانی است که شامل انجام فعالیت هایی است که شما را به زمین متصل می کند یا به طور الکتریکی مجدداً به زمین متصل می شود.

این عمل به علم زمین و فیزیک زمین برای توضیح چگونگی آن متکی است بارهای الکتریکی از زمین می تواند اثرات مثبتی بر بدن شما داشته باشد. این نوع پایه درمانی کاملاً مشابه تکنیکی نیست که در درمان سلامت روان استفاده می شود.

در این مقاله، علم پشت انرژی زمین، خطرات و مزایای استفاده از تکنیک های ارت و نحوه انجام زمین را بررسی خواهیم کرد.

آنچه علم می گوید

زمینه سازی در حال حاضر موضوعی است که کمتر مورد تحقیق قرار گرفته است و مطالعات علمی بسیار کمی در مورد فواید آن وجود دارد. با این حال، جدیدترین تحقیقات علمی زمینه‌های التهاب، بیماری‌های قلبی عروقی، آسیب عضلانی، درد مزمن و خلق و خو را بررسی کرده‌اند.

زمینه سازی: کاوش علم زمین و مزایای پشت آن

نظریه مرکزی از یک مطالعه مروری این است که زمین بر ماتریس زنده تأثیر می گذارد، که رابط مرکزی بین سلول های زنده است.

رسانایی الکتریکی در ماتریکسی وجود دارد که مانند آنتی اکسیدان ها به عنوان یک دفاع سیستم ایمنی عمل می کند. آنها معتقدند که از طریق زمین کردن، می توان دفاع طبیعی بدن را بازیابی کرد. تحقیقات بیشتر این ایده را گسترش می دهد.

در یک مطالعه کوچک در زمینه زمین‌گیری و سلامت قلب، ۱۰ شرکت‌کننده سالم با استفاده از تکه‌هایی روی کف دست‌ها و کف پاهایشان زمین‌گیر شدند.

بیشتر بخوانید
بی تفاوتی چیست؟ علائم، علل و درمان

اندازه‌گیری‌های خون قبل و بعد از زمین‌گیری برای تعیین هرگونه تغییر در سیالیت گلبول‌های قرمز، که در سلامت قلب نقش دارد، انجام شد. نتایج نشان داد که گلبول‌های قرمز به میزان قابل توجهی پس از زمین‌گیری کمتر می‌شوند، که مزایایی را برای سلامت قلب و عروق نشان می‌دهد.

کمی دیگر مطالعه بزرگتر نقش زمین را در آسیب عضلانی پس از تمرین بررسی کرد. محققان از هر دو تکه‌های زمین و تشک استفاده کردند و کراتین کیناز، تعداد گلبول‌های سفید خون و سطح درد را قبل و بعد از زمین‌گیری اندازه‌گیری کردند.

آزمایش خون نشان داد که زمین‌گیری آسیب و درد عضلانی را در شرکت‌کنندگان کاهش می‌دهد. این نشان می دهد که زمین زدن ممکن است بر توانایی های درمانی تأثیر بگذارد.

این تحقیق توسط یک تحقیق اخیر پشتیبانی می شود مطالعه در زمینه کاهش درد و بهبود خلق و خو. ۱۶ ماساژدرمانگر به طور متناوب بین دوره‌های زمین‌کردن و عدم اتصال به زمین بودند.

قبل از پایه‌درمانی، استرس و درد فیزیکی و عاطفی از عوارض جانبی رایج مشاغل سخت بدنی آنها بود. پس از ارتینگ درمانی، درد، استرس، افسردگی و خستگی همگی در بین شرکت کنندگان کاهش یافت.

بسیاری از مطالعات در زمینه زمینه سازی کوچک هستند و تا حدودی بر معیارهای ذهنی، مانند احساسات، خلق و خوی خود گزارش شده، یا حتی درمان خودگردان تکیه دارند.

برخی از مطالعات نیز بر روی نشانگرهای خون تکیه دارند، مانند آنهایی که التهاب را تشخیص می دهند، اما اندازه و کمبود این مطالعات نشان می دهد که تحقیقات بیشتری مورد نیاز است.

انواع ارت یا ارتینگ

انواع مختلفی از زمین وجود دارد. همه آنها بر اتصال مجدد خود به زمین تمرکز می کنند. این می تواند از طریق تماس مستقیم یا غیرمستقیم با زمین انجام شود.

بیشتر بخوانید
زوج درمانی چیست؟

پابرهنه راه رفتن

آیا تا به حال در یک روز گرم تابستانی بیرون رفته اید و هوس کرده اید که با پای برهنه در چمن بدوید؟ یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای اینکه خود را به زمین بچسبانید، راه رفتن با پای برهنه است.

چه روی چمن، شن یا حتی گل باشد، اجازه دادن به پوست شما برای تماس با زمین طبیعی می تواند انرژی زمین را برای شما فراهم کند.

دراز کشیدن روی زمین

با دراز کشیدن روی زمین می توانید تماس پوست با زمین خود را افزایش دهید. می توانید این کار را در چمن کنار پارک یا روی شن های ساحل انجام دهید.

اگر می‌خواهید خود را در این راه زمین‌گیر کنید، حتماً اقدامات احتیاطی مناسب را انجام دهید و هرگز در جایی که ممکن است آسیب ببینید، دراز نکشید.

غوطه ور شدن در آب

مطابق با مدافعان برای زمین کردن، می توان از آب برای زمین به همان روشی که زمین فیزیکی برای زمین استفاده می شود استفاده کرد.

آنها پیشنهاد می کنند که به سادگی در دریاچه ای شفاف قدم بزنید یا در اقیانوس به عنوان راهی برای زمین گیر کردن خود شنا کنید. مثل همیشه، هنگام شنا، به خصوص در آب های تیره یا عمیق، مطمئن شوید که ایمن باشید.

استفاده از تجهیزات زمین

وقتی بیرون رفتن برای زمین زدن خودتان یک گزینه نیست، وجود دارد جایگزین، گزینه ها. یکی از روش های ارتینگ شامل اتصال یک میله فلزی به زمین بیرون و سپس اتصال میله به بدن از طریق سیم است.

اگر استفاده از یک میله فلزی برای زمین راحت نیستید، تجهیزات زمینی دیگری نیز در دسترس است. این تجهیزات یک روش موثر برای گنجاندن ارتینگ تراپی در زندگی روزمره شما است و شامل موارد زیر است:

  • تشک های زمین
  • ورق ها یا پتوهای زمین
  • جوراب زمینی
  • باندها و تکه های اتصال به زمین
بیشتر بخوانید
اثرات مضر قمار بر سلامت جسمی و روانی

چرا از زمین استفاده کنیم؟

تحقیقات زیادی در مورد مزایای استفاده از زمین وجود ندارد. با این حال، افراد بهبود را برای شرایطی از قبیل:

  • خستگی مزمن. در مطالعه در ماساژدرمانگران، بسیاری از افراد پس از چهار هفته درمان با تشک های زمینی، کاهش سطح خستگی خود را گزارش کردند.
  • درد مزمن. در زمینه ریکاوری ورزش یک مطالعه دریافت کسانی که از تکه های زمینی استفاده می کردند سطح درد کمتری را گزارش کردند.
  • اضطراب و افسردگی. در یک کوچک مطالعهنشان داده شد که حتی ۱ ساعت درمان پایه می تواند به طور قابل توجهی خلق و خو را بهبود بخشد.
  • اختلالات خواب. ماساژدرمانگران همچنین بهبود طول خواب و کاهش اختلالات خواب را با درمان زمینه ای تجربه کردند.
  • بیماری قلب و عروقی. نتایج یک درمان مطالعه دریافتند که درمان پایه طولانی مدت خود تجویز شده به کاهش سطح فشار خون در شرکت کنندگان مبتلا به فشار خون کمک می کند.

همانطور که در بالا ذکر شد، بسیاری از این مطالعات کوچک هستند و نیاز به تحقیقات بیشتری دارند. با این حال، برخی از متخصصان سلامت بر این باورند که مزایای درمان زمینه‌ای ممکن است صرفاً از احساس ارتباط مجدد با طبیعت ناشی شود. صرف نظر از این، آسیب کمی وجود دارد.

خطرات زمین شدن

بسیاری از تکنیک های زمینی که در طبیعت انجام می شود، مانند راه رفتن در چمن یا شنا در ساحل، نسبتاً ایمن هستند.

شرایطی مانند خستگی مزمن، درد و اضطراب ممکن است دلایل پزشکی زمینه‌ای داشته باشند که باید برطرف شوند. همیشه قبل از تکیه بر پایه درمانی به عنوان اولین خط درمان، برای این نوع شرایط به پزشک خود مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید
آیا من مشکلات خشم دارم؟ چگونه یک چشم انداز عصبانی را شناسایی و درمان کنیم

نحوه تمرین ارتینگ

بسته به تکنیکی که انتخاب می کنید، می توان هم در فضای باز و هم در داخل خانه انجام داد.

  • بیرون از خانه. وقتی بیرون هستید، می‌توانید به راحتی با اجازه دادن به کف پاها، کف دست‌ها یا کل بدن خود را زمین بزنید. روی چمن ها راه بروید، روی شن ها دراز بکشید یا در دریا شنا کنید. اینها همه راه های آسان برای اتصال مجدد طبیعی هستند.
  • در داخل خانه. هنگامی که در داخل هستید، زمین کردن خود به کمی تلاش و در اکثر موارد تجهیزات بیشتری نیاز دارد. هنگام خواب از یک ملحفه یا جوراب زمینی استفاده کنید. از یک تشک زمینی در صندلی اداری خانگی خود استفاده کنید. تصور می شد این تجهیزات در طول روز به شما کمک می کند.

خلاصه

زمین یا ارتینگ یک تکنیک درمانی است که بر تنظیم مجدد انرژی الکتریکی شما با اتصال مجدد به زمین تمرکز دارد. تحقیقات کمی پشت زمینه سازی وجود دارد، اما مطالعات کوچکتر فوایدی را برای التهاب، درد، خلق و خو و موارد دیگر گزارش کرده اند.

زمین را می توان در داخل یا خارج، با یا بدون تجهیزات زمین انجام داد. مهم نیست که چگونه زمین را انتخاب می کنید، مطمئن شوید که همیشه از محیط بیرون خود آگاه هستید و برای کاهش خطرات با خیال راحت از تجهیزات ارتینگ استفاده کنید.

Source link

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

متخصص تغذیه و رژیم درمانی (PhD). ارائه دهنده رژیم های تخصصی آنلاین با خدمات ویژه