برای کاهش وزن، روزه داری متناوب به اندازه کالری شماری موثر است

[ad_1]

در طول دهه گذشته، روزه داری متناوب – که در آن افراد برای مدت معینی در هر روز یا هفته غذا نمی خورند – به یک برنامه کاهش وزن به طور فزاینده ای تبدیل شده است. برای بسیاری از این استراتژی‌های روزه‌داری، نیازی به شمارش کالری نیست، که بسیاری از رژیم‌داران آن را ترجیح می‌دهند. وقفه های طولانی مدت از غذا خوردن همچنان می تواند وزن شما را کاهش دهد، مگر اینکه زمانی که زمان غذا خوردن فرا می رسد، بیش از حد مصرف کنید.

در حالی که برخی از محققان استدلال کرده اند که ردیابی کالری سنتی یک راه موثرتر و اثبات شده برای کاهش وزن است، یک روش جدید مطالعه منتشر شده این هفته در سالنامه طب داخلی نشان می دهد که خوردن محدود به زمان ممکن است نتایج مشابهی ایجاد کند.

می‌گوید: «ما دریافتیم که مردم می‌توانند به جای شمارش کالری، زمان را بشمارند و به همان کاهش کالری و کاهش وزن یکسان دست پیدا کنند.» دکتر کریستا وارادی، استاد تغذیه در دانشگاه ایلینوی در شیکاگو.

برای کاهش وزن، روزه داری متناوب به اندازه کالری شماری موثر است

برای برخی از افراد، این بسیار ساده‌تر است، و امیدواریم در دراز مدت، بهتر از شمارش کالری روزانه خسته‌کننده، بتوانند به آن برنامه پایبند باشند.»

مرتبط:

رژیم فستینگ متناوب ۱۶/۸

رژیم کتوژنیک در ماه رمضان ، فستینگ یا روزه در رژیم کتو

روزه خشک چیست؟ تفاوت آن با فستینگ و روزه داری متناوب آبی

تفاوت رژیم فستینگ متناوب با رژیم عادی در کاهش وزن

رژیم فستینگ ۵:۲ در کاهش وزن

Source link

لطفاً به این مطلب امتیاز دهید. این‌کار به بهبود ارائه مطالب کمک خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

متخصص تغذیه و رژیم درمانی (PhD). ارائه دهنده رژیم های تخصصی آنلاین با خدمات ویژه