دستور العمل “سیب زمینی” کتوژنیک بدون لبنیات

در خانه ” دستور پخت کتوژنیک » دستور غذای جانبی کتوژنیک » دستور العمل “سیب زمینی” کتوژنیک بدون لبنیات

دستور العمل کتوژنیک سیب زمینی بدون لبنیات #کتوژنیک #دستور #https://ketosummit.com/کتوژنیک-لبنیات-رایگان-کتوژنیک-سیب زمینی

راستش من سال هاست که یک نسخه کتوژنیک از سیب زمینی دلمه درست می کنم و خوب شده است. این غذایی بود که خانواده من در تعطیلات می خوردند، اما همیشه مقدار زیادی غذا باقی می ماند.

و چرا همیشه مقدار زیادی باقیمانده وجود داشت؟ حدس می زنم از گل کلم درست شده باشد.

اشتباه نکنید – نسخه های کتوژنیک بسیار خوشمزه ای از سیب زمینی دلمه ای گل کلم وجود دارد، اما مال من یکی از آنها نبود.

بنابراین تصمیم گرفتم یک دستور غذای کاملاً جدید ایجاد کنم و کاملاً خوشمزه است.

و خانواده من هم موافق هستند!

همچنین، دستور غذا کاملاً بدون لبنیات است. بنابراین اگر اعضای خانواده تان به لبنیات حساس هستند یا اگر اعضای خانواده وگان دارید، این دستور العمل عالی برای تعطیلات است.

اما در هر زمان از سال، نه فقط در تعطیلات، خوشمزه است.

چگونه این دستور کتوژنیک را درست کردم

بدیهی است که هیچ سیب زمینی در دستور العمل “سیب زمینی” من وجود ندارد. در عوض، من از ترکیب شلغم و روتاباگا (یا سوئدی بسته به جایی که در جهان هستید) استفاده کردم.

شلغم و شلغم یک جایگزین عالی برای سیب زمینی های سنتی کم کربوهیدرات هستند. وقتی سیب زمینی را می خورید، هر دو حس دهانی مشابه دارند. به علاوه، با افزودن پیاز در دستور غذا، حتی تفاوتی را متوجه نخواهید شد.

بیشتر بخوانید
آیا شامپاین در رژیم کتوژنیک مجاز است؟

البته به جای مخلوط می توانید فقط از شلغم یا فقط شلغم (یا سوئدی) استفاده کنید.

با این حال، اگر فقط از شلغم یا روتاباگا (یا سوئدی) استفاده می کنید، لطفاً توجه داشته باشید که کالری و کربوهیدرات خالص با دستور غذا متفاوت است، زیرا من از مخلوطی از هر دو استفاده کردم.

اگر فقط از شلغم استفاده کنید، مواد مغذی برای ۸ وعده به ۱۰۱ کالری و ۵ کربوهیدرات خالص در هر وعده تبدیل می شود.

با این حال، اگر فقط از روتاباگا (یا سوئدی) استفاده می کنید، کالری و کربوهیدرات خالص کمی بالاتر خواهد بود. ارزش غذایی ۸ وعده ۱۱۸ کالری و ۹ کربوهیدرات خالص در هر وعده است. اگر در مورد کربوهیدرات‌هایتان سخت‌گیر هستید، اگر فقط از روتاباگاس/سوئدی استفاده می‌کنید، فقط از مقدار کمتری لذت ببرید.

علاوه بر کتوژنیک بودن، دستور پخت سیب زمینی من نیز بدون لبنیات است. اگر با دستور العمل های کتوژنیک من آشنا هستید، جایگزین های بدون لبنیات برای شما تازگی ندارند.

با این حال، اگر در اینجا تازه کار هستید، ممکن است ندانید کرم نارگیل شیرین نشده یا مخمر مغذی چیست. بگذار توضیح بدهم…

بیشتر بخوانید
سنگ کیسه صفرا و رژیم کتوژنیک و کم کربوهیدرات

کرم نارگیل بدون شیرینی به سادگی لایه جامدی از خامه است که هنگام خنک کردن یک قوطی شیر نارگیل بدون چربی کامل بدست می آورید. هر کدام معمولاً حدود ۱/۲ فنجان (۱۲۰ میلی لیتر) کرم نارگیل تولید می کنند.

با این حال، مطمئن شوید که کنسرو شیر نارگیل که می‌خرید پر چرب و شیرین نشده باشد. معمولاً در راهروهای بین المللی یک فروشگاه مواد غذایی یافت می شود.

اگر کنسرو شیر نارگیل را در راهروی مشروب یافتید، احتمالاً شیرین شده است. در صورت شک، فقط برچسب را بخوانید تا ببینید آیا شکر یک ماده تشکیل دهنده است یا خیر.

در مورد مخمر تغذیه ای، مانند مخمر سنتی که برای تهیه نان استفاده می شود، نیست. من می توانم فنی را دریافت کنم و به شما بگویم که شکل غیرفعال شده ساکارومایسس سرویزیه است که به عنوان مخمر نانوایی یا آبجو شناخته می شود.

با این حال، تنها چیزی که واقعاً باید بدانید این است که مخمر تغذیه ای در جامعه وگان به عنوان جایگزین پنیر برای پنیر سنتی (لبنیات) بسیار محبوب است.

سایر دستور العمل های کتوژنیک در تعطیلات که باید امتحان کنید

اگر می‌خواهید دستور العمل‌های مناسب‌تری برای تعطیلات کتوژنیک برای کل خانواده‌تان لذت ببرید، من شما را تحت پوشش قرار داده‌ام.

بیشتر بخوانید
چگونه کربوهیدرات ها بر کلسترول شما تأثیر می گذارند

اول، حتما مال من را بررسی کنید دستور العمل پر کردن کتوژنیک برای شکرگزاری برای یک چرخش کم کربوهیدرات در دستور العمل های چاشنی سنتی.

و برای یک نسخه کتوژنیک خوشمزه از سیب زمینی شیرین، من دستور پخت سیب زمینی شیرین کتوژنیک. کاملا اجباری است

اما برای کمی شادی بیشتر در تعطیلات، مال من بدون لبنیات است دستور تهیه تخم مرغ کتوژنیک این برای تو است (بدون الکل است، اما اگر مقداری رم به آن اضافه کنید، به کسی نخواهم گفت.)

و حتی برای دستور العمل های تعطیلات بیشتر، حتما اینها را بررسی کنید 31 دستور العمل کتوژنیک برای کریسمس برای ایجاد احساس جشن.

دستور العمل کتوژنیک سیب زمینی بدون لبنیات #کتوژنیک #دستور #https://ketosummit.com/کتوژنیک-لبنیات-رایگان-کتوژنیک-سیب زمینی

چاپ

شرح

وقتی این نسخه کتوژنیک و بدون لبنیات از قاچ سیب زمینی را درست می کنید، از تمام طعم غذای جانبی مورد علاقه خود لذت ببرید، اما بدون تمام کربوهیدرات.


عناصر

  • ۲ قاشق غذاخوری (30 میلی لیتر) روغن نارگیل
  • ۲ پوند (۹۰۰ گرم) شلغم و/یا روتاباگاس/سوئدی، نازک برش داده شده
  • ۱/۲ پیاز سفید متوسط ​​(۲ اونس یا 55 گرم) برشهای نازک
  • ۱ حبه سیر، خرد شده
  • ۱ فنجان (240 میلی لیتر) کرم نارگیل شیرین نشده
  • ۱/۲ فنجان (120 میلی لیتر) آب سبزیجات
  • ۴ قاشق غذاخوری (32 گرم) مخمر تغذیه ای
  • ۱ قاشق غذاخوری (6 گرم) آویشن تازه (تقریباً 6 شاخه ها)
  • نمک و فلفل برای چشیدن

دستورالعمل ها

  1. فر را با دمای ۳۵۰ فارنهایت (۱۷۵ درجه سانتیگراد) گرم کنید.
  2. روغن نارگیل را در یک تابه چدنی روی حرارت متوسط ​​آب کنید. شلغم خرد شده و/یا روتاباگا، پیاز و سیر را به تابه اضافه کنید و حدود ۷ تا ۱۰ دقیقه تا زمانی که سبزیجات شروع به نرم شدن کنند، تفت دهید.
  3. خامه نارگیل، آب سبزیجات، مخمر مغذی و آویشن تازه را به تابه اضافه کنید و به آرامی هم بزنید تا ترکیب شوند. با نمک و فلفل مزه دار کنید. (اگر از ماهیتابه چدنی استفاده نمی کنید، مخلوط را در یک تابه چرب شده بریزید.)
  4. ماهیتابه چدنی (یا کاسرول) را در فر قرار دهید و به مدت ۲۰ تا ۳۰ دقیقه در فر قرار دهید تا سبزیجات به سلیقه شما پخته شوند.
  5. قبل از سرو از فر خارج کنید و اجازه دهید کمی خنک شود.
بیشتر بخوانید
آیا کتو و کتوزیس بی خطر است؟

یادداشت

تمام اطلاعات تغذیه ای تقریبی و بر اساس میزان مصرف است.

کربوهیدرات خالص: ۷ گرم

غذا خوردن

  • کالری: 109
  • قند: 6 گرم
  • ضخامت: 6 گرم
  • کربوهیدرات ها: 11 گرم
  • الیاف: 4 گرم
  • پروتئین: 3 گرم

غذاهای کتویی ایرانی ؛ دستور پخت غذاهای کتوژنیکی

۵/۵ - (۱ امتیاز)
دیدگاهتان را بنویسید

متخصص تغذیه و رژیم درمانی (PhD). ارائه دهنده رژیم های تخصصی آنلاین با خدمات ویژه