رژیم رایگان ۱۲۰۰ کیلو کالری ۲۱ روزه (سه هفته ای) کاهش وزن

رژیم رایگان 1200 کیلو کالری 21 روزه (سه هفته ای) کاهش وزن

برای دانلود فایل pdf این رژیم کلیک کنید:

 رژیم رایگان ۱۲۰۰ کیلو کالری ۲۱ روزه (سه هفته ای) کاهش وزن

توجه: این جدول ممکن است در بعضی از دستگاههای موبایل بدرستی نمایش داده نشود، لذا در این صورت از لینک بالا فایل pdf رژیم را دانلود نمایید.

صبحانهمیان وعدهنهارعصرانهشامآخر شب
شنبهیک برش  ٣٠گرم  نان جو+ یک لیوان آب سیب طبیعییک دوم برش نان سنگک+۱عدد خرمای خشک۱عدد تخم مرغ آب پز+ ۱قاشق مرباخوری کره+ ۲ عدد گردو+ ۴کف دست نان سنگک+ ۱لیوان شیر کم چربی   %۱-۲یک دوم برش نان سنگک+۱عدد خرمای خشک۱کف دست نان سنگک + نصف قوطی کبریت پنیریک عدد کیک یزدی ھمراه یک قاشق مرباخوری مربا
یکشنبه١لیوان شیر  ٢درصد چربی  + نصف عدد موز۱عدد سیب۶قاشق سالاد الویه بدون مرغ + ۳کف دست نان سنگک + ۱لیوان ماست کم چربی۱عدد پرتقال + ۱عدد خیار۱کف دست نان بربری+ یک دوم لیوان تن ماھی+ ۱/۲لیوان سبزی خوردن۱عدد تخم مرغ+۲ کف دست نان تافتون+۱قاشق مرباخوری کره
دوشنبهیک عدد سیب زمینی کوچک پخته ٩٠گرم  + یک قاشق مربا خوری کره +یک کف دست نان سنگک۱لیوان چای + ۳ عدد خرمای خشک۶قاشق سالاد الویه  بدون مرغ + ۳کف دست نان سنگک + ۱لیوان ماست کم چربییک کف دست نان سنگک+ یک لیوان سبزی+ یک سوم قوطی کبریت پنیر کم چربیک پر ژامبون مرغ+ یک کف دست نان+ ۱عدد گوجه فرنگی۱عدد موز
سه شنبهیک عدد سیب زمینی کوچک پخته ٩٠گرم  + یک قاشق مربا خوری کره +یک کف دست نان سنگکنصف لیوان شیر ۲ درصد چربی۵چلوکباب: قاشق غذاخوری برنج + ۱قاشق مرباخوری روغن نباتی مایع + ۹۰گرم گوشت چرخ کرده + ۲عدد گوجه فرنگی۱لیوان شیر کم چرب % ۱/۲ +  ۱-۲موز کوچک۱کف دست نان بربری+ ۱/۴لیوان لوبیای پخته+ ۱لیوان سبزی خوردن+ ۱قاشق مرباخوری روغن زیتونیک لیوان شیر کم چربی+ ۱عدد خرما
چھارشنبهیک عدد سیب زمینی کوچک پخته ٩٠گرم  + یک قاشق مربا خوری کره +یک کف دست نان سنگک۱عدد سیب + ۱ عدد خیارچلو کباب برگ :یک سیخ کباب با چربی متوسط   ۹۰گرم  +۸قاشق غذاخوری برنج +یک عدد گوجه فرنگی کبابی+ ۱/۲لیوان ماست کم چرب)(%۱-۲۲عدد گردو + ۲قاشق غذا خوری کشمش+ یک لیوان چاینصف لیوان ھویج پخته + ۱لیوان ماست کم چربی۱/۲لیوان ذرت پخته+ ۱قاشق چایخوری روغن زیتون
پنج شنبه١کاسه غلات صبحانه برشتوک + ١لیوان شیریک عدد خرما+ یک عدد گردوسبزی پلو ) ۱۴قاشق غذاخوری سبزی پلو ۱ قاشق مربا خوری روغن مایع + ۳تکه ماھی  ۹۰گرم   فر، آب پز، کبابی( + ۱بشقاب سالاد کاھو با آبغوره+ ۵عدد زیتون سبز۱عدد پرتقال + ۱عدد خیار۱کاسه کوچک سوپ جو  ۱۰قاشق  + ۲کف دست نان لواش + ۲کف دست نان لواش۲کف دست نان سنگک + ۲عدد خرمای خشک
جمعه٢برش نان تافتون+ ٣٠گرم پنیر+ ١عدد خرما۱عدد تخم مرغخوراک گوشت: ۴تکه گوشت ماھیچه  ۶۰گرم + ۱/۲لیوان نخود پخته+ ۱۲قاشق غذاخوری برنج + ۱قاشق مرباخوری روغن مایع+ ۱لیوان سالاد با آبلیمو یا آبغورهبادام   ۶عدد +یک عدد پرتقال متوسطیک پر ژامبون مرغ+ یک کف دست نان+ ۱عدد گوجه فرنگی۱عدد پرتقال + ۱عدد سیب کوچک + ۱عدد خیار
شنبه۴عدد بیسکوییت سبوس دار۲عدد نارنگیسالاد الویه ۴قاشق غذاخوری+ ۴برش ۱۰×۱۰ cmنان سبوس دار+ یک لیوان سالادکاھو با آبلیمو یا آبغوره۱قاشق مرباخوری خامه+ ۲قاشق مرباخوری عسل +۴کف دست نان سنگک+ یک لیوان چای+ ۱قاشق مرباخوری شکر۱لیوان ذرت آب پز+گل پر۱عدد موز
یکشنبهیک لیوان شیر % ١-٢چربی+ یک کف دست نان سنگک۲عدد نارنگیخورشت قیمه شامل: ۹۰گرم گوشت خورشتی،۱ قاشق مرباخوری روغن مایع،۱۶-۲۵عدد سیب زمینی سرخ شده+۱۲قاشق غذاخوری پلو+۱لیوان ماست کم چرب ۲+ %۱-۰۲لیوان سالاد با آبلیمو یا۲عدد گردو + ۲قاشق غذا خوری کشمش+ یک لیوان چاییک پر ژامبون مرغ+ یک کف دست نان+ ۱عدد گوجه فرنگی۳عدد بیسکویت ترد+ ۱عدد سیب متوسط با پوست
دوشنبهیک لیوان شیر % ١-٢چربی+ یک کف دست نان سنگک۱عدد پرتقالآبگوشت مرغ حاوی ۶۰گرم گوشت مرغ+۱/۶لیوان لپه آب پز شده+۱/۶لیوان ذرت آب پز شده+۱/۲لیوان پیاز آب پز شده+۱/۲لیوان گوجه فرنگی آب پز شده+۱/۲لیوان کدو آب پز+۲قاشق مرباخوری روغن زیتون+۱کف دست نان سنگک+۱لیوان ماست کم چربنصف لیوان شیر  ۲درصد چربی۱لیوان ذرت آب پز+گل پر۱عدد موز متوسط+  ۱عدد سیب با پوست+ ۱عدد خیار
سه شنبهیک عدد سیب زمینی کوچک پخته ٩٠گرم  + یک قاشق مربا خوری کره +یک کف دست نان سنگک۱عدد پرتقال یا ۱ عدد سیب۲تکه گوشت کبابی کم چرب ۳۰گرم  + ۲کف دست نان سنگک+ یک عددگوجه فرنگی + یک لیوان سالاد با آبغوره + ۱۰عدد زیتون سبز+ یک لیوان ماست کم چربیک عدد میوه متوسطدو قاشق غذاخوری سالاد الویه+ چھار کف دست نان لواش۱سالاد میوه شامل: ۱لیوان آب پرتقال + یک چھارم عدد موز + نصف عدد پرتقال + ۱ عدد کیوی
چھارشنبه١کف دست نان سنگک+ ١/٢ قوطی کبریت پنیر کم چرب+ ۶ عدد بادام+ یک عدد خرمای زاھدی کوچک۲عدد نارنگی۱۲قاشق غذاخوری لوبیا پلو  ۱قاشق مرباخوری روغن نباتی مایع  به ھمراه نصف یک ران مرغ کامل+ یک کاسه ماست کم چربی۱کاسه متوسط کاھو + نصف لیوان بلغور گندم + ۱ قاشق مرباخوری روغن زیتونیک کف دست نان سنگک+ ۱/۲قوطی کبریت پنیریک لیوان آب میوه  غیر از آب انگور + یک عدد بیسکویت ساقه طلایی
پنج شنبهیک لیوان شیر % ١-٢چربی+ یک کف دست نان سنگک۱عدد پرتقال + ۱ عدد خیارخوراک گوشت: ۴تکه گوشت ماھیچه  ۶۰گرم + ۱/۲لیوان نخود پخته+ ۱۲قاشق غذاخوری برنج + ۱قاشق مرباخوری روغن مایع+ ۱لیوان سالاد با آبلیمو یا آبغورهیک دوم برش نان سنگک+۱عدد خرمای خشک۱لیوان ذرت آب پز+گل پر۱عدد بیسکوییت  سبوس دار+ ۱لیوان آب پرتقال طبیعی
جمعه۴کف دست نان لواش +١٧ حبه کوچک انگور + یک دوم قوطی کبریت پنیر+ ٢عد خیار متوسطنصف لیوان کمپوت آناناستاس کباب: ۴تکه گوشت خورشی  ۶۰گرم + ۱ عدد سیب زمینی کوچک + ۱/۲لیوان ھویج پخته+ ۱/۲لیوان به پخته+ ۳عدد آلوبخارا+ ۲کف دست نان سنگک+ ۱لیوان سالاد با آبلیمو یا آبغوره+۱قاشق مرباخوری روغن مایع۱لیوان چای + ۱/۴لیوان توت خشکدو قاشق غذاخوری سالاد الویه+ چھار کف دست نان لواش۱لیوان شیر کم ۱/۴+ (۱-۲%) چرب لیوان توت خشک
شنبه۱لیوان ذرت آب پز+گل پر۱لیوان چای + ۳ عدد خرمای خشکیک عدد تخم مرغ آب پز+ یک کف دست نان سنگک یا نان جو+نصف کاسه ماست کم چرب+ ١عدد خیارماکارونی : ۱لیوان ماکارونی آب پز + ۳قاشق غذاخوری سویا ۷۵گرم  + ۱قاشق غذاخوری رب گوجه فرنگی+ ۱بشقاب سبزی خوردن+ ۱۰عدد زیتون سبز + ۱لیوان ماست خیلی کم چرب  کمتر از ۲+ %۱قاشق مرباخوری روغن زیتوننصف لیوان ذرت + ۱عدد پرتقالیک دوم سیب  زمینی آب پز+ ۱ عدد تخم مرغ آب پز+۲عدد ھویج متوسط
یکشنبه٢برش نان تافتون+ ٣٠گرم پنیر+ ١عدد خرمانصف لیوان شیر ۲ درصد چربیسالاد الویه ۴قاشق غذاخوری+ ۴برش ۱۰×۱۰ cmنان سبوس دار+ یک لیوان سالادکاھو با آبلیمو یا آبغورهیک کف دست نان سنگک+ یک لیوان سبزی+ یک سوم قوطی کبریت پنیر کم چرب۲برش نان سنگک+ ۱عدد سیب زمینی آب پز+ یک دوم لیوان سبزی خوردن۱عدد پرتقال+۱عدد سیب پوست+۱ عدد بیسکویت سبوس دار
دوشنبه۴عدد بیسکوییت سبوس دار۱/۲لیوان ذرت پخته+ ۱قاشق مرباخوری روغن زیتون۱۲قاشق غذاخوری برنج   ۱قاشق مرباخوری روغن نباتی مایع  + یک کاسه خورش فسنجان حاوی دو تکه ۳۰گرمی گوشت سفید مرغ ۱ قاشق مرباخوری روغن نباتی مایع  +سالاد فصل یک کاسهنصف لیوان شیر  ۲درصدچربی۱/۲قوطی کبریت پنیر+ ۲عدد گردو+ ۱کف دست نان سنگک+ یک لیوان چاییک عدد کیک یزدی ھمراه یک قاشق مرباخوری مربا
سه شنبهدو قاشق غذاخوری سالاد الویه+ چھار کف دست نان لواش۲ق غ کشمش+چای۴کف دست نان لواش +١٧ حبه کوچک انگور + یک دوم قوطی کبریت پنیر+ ٢عد خیار متوسطیک سیخ جوجه کباب با استخوان ۹۰گرم  + ۱۶ قاشق غذاخوری پلو+ ۲قاشق مربا خوری روغن زیتون + دو عدد گوجه کبابی+ ۱لیوان دوغیک دوم برش نان سنگک+۱عدد خرمای خشک۱عدد بلال متوسط کبابی بدون نمک + ۱لیوان آب پرتقال طبیعی
چھارشنبه۴کف دست نان لواش +١٧ حبه کوچک انگور + یک دوم قوطی کبریت پنیر+ ٢عد خیار متوسط۱لیوان شیرکم چرب+ نصف عدد موز + عدد موزخورشت قیمه شامل: ۹۰گرم گوشت خورشتی،۱ قاشق مرباخوری روغن مایع،۱۶-۲۵عدد سیب زمینی سرخ شده+۱۲قاشق غذاخوری پلو+۱لیوان ماست کم چرب ۲+ %۱-۰۲لیوان سالاد با آبلیمو یا آبغورهنصف لیوان اب میوه یا یک سوم لیوان آب انگوردو قاشق غذاخوری سالاد الویه+ چھار کف دست نان لواشیک لیوان آب میوه )غیر از آب انگور(+ یک عدد بیسکویت ساقه طلایی
پنج شنبه۱کف دست نان بربری+ یک دوم لیوان تنماھی+ ۱/۲لیوان سبزی خوردنصف لیوان شیر ۲ندرصد چربییک برش) ٣٠گرم  نان جو+ یک لیوان آب سیب طبیعیسالاد الویه ۴قاشق غذاخوری+ ۴برش ۱۰×۱۰ cmنان سبوس دار+ یک لیوان سالادکاھو با آبلیمو یا آبغوره۱عدد پرتقال+۱عدد سیب
پوست+ ۱عدد بیسکویت
سبوس دار
۲عدد گردو+۱ قاشق غذاخوری کشمش+ ۳عدد بادام+ ۵عدد بادام زمینی
جمعهیک عدد تخم مرغ آب پز+ یک کف دست نان سنگک یا نان جو+نصف کاسه ماست کم چرب+ ١عدد خیاریک دوم برش نان سنگک+۱عدد خرمای خشکخورش کدو بادمجان: ۱لیوان کدو و بادمجان پخته+ ۱قاشق مرباخوری روغن مایع+ ۲تکه گوشت خورشی با چربی متوسط  ۳۰گرم + ۱قاشق غذاخوری رب گوجه فرنگی+ ۸قاشق غذاخوری برنج + ۱لیوان سبزی خوردن+یک لیوان ھویج خام رنده شده+۱/۲لیوان ماست کم چرب %۱-۲۱قاشق مرباخوری خامه+ ۲قاشق مرباخوری عسل +۴کف دست نان سنگک+ یک لیوان چای+ ۱قاشق مرباخوری شکر۲برش نان سنگک+ ۱عدد سیب زمینی آب پز+ یک دوم لیوان سبزی خوردنیک عدد موز کوچک+ ۳/۴لیوان شیر کم چرب  %۱-۲

توجه شود که این رژیم رایگان ۱۲۰۰ کیلو کالری ۲۱ روزه (سه هفته ای) توسط بهترین و قوی ترین نرم افزار موجود جهت تهیه رژیم بطور دقیق،محاسبه شده است، اما باوجود این یک رژیم اصولی تنها کالری شماری صرف نیست بلکه بایستی تمام جوانب تغذیه صحیح در آن گنجانده شود.

در سایت آر دایت رژیم غذایی توسط متخصص تغذیه به شیوه‌ای متفاوت ارائه می‌شود. لطفاً جهت اطلاع از چگونگی و شرایط رژیم آنلاین، کلیک نمایید…

در صورتی که هر گونه سوالی دارید می توانید از طریق تلگرام، اینستاگرام یا واتساپ با ما در تماس باشید و یا درخواست مشاوره رایگان دهید.

ثبت نام

همین حالا می توانید وارد صفحه ثبت نام شوید و شرایط و طرحهای رژیم را ببینید.

جهت تکمیل پرسشنامه کلیک کنید.
ثبت نام