رژیم رایگان ۱۲۰۰ کیلو کالری ۷ روزه (یک هفته ای) کاهش وزن

 رژیم رایگان ۱2۰۰ کیلو کالری 7 روزه (یک هفته ای) کاهش وزن
 صبحانهمیان وعدهنهارمیان وعدهشامآخر شب
شنبه ١کاسه غلات صبحانه(برشتوک)+ ١لیوان شیر۱عدد سیب + ۲عدد خیار۱۲قاشق غذاخوری برنج+ یک کاسه خورش کرفس حاوی ۱تکه ۳۰گرمی گوشت سفید مرغ+   ۱قاشق مرباخوری روغن نباتی مایع+نصف کاسه ماست کم چربی۱لیوان شیر کم چرب+ ۱عدد خرما+ ۱عدد گردویک عدد کتلت اندازه کف دست+ یک کف دست نان سنگک+ نصف یک کاسه ماست کم چربی۲عدد نارنگی
یکشنبه یک لیوان شیر % ١-٢چربی+ یک کف دست نان سنگکیک عدد میوه متوسطکتلت متوسط ۲عدد۲+ کف دست نان سنگک+ یک کاسه سالاد فصل حاوی ۳قاشق غذاخوری جوانه گندم و یک قاشق مرباخوری روغن زیتون.۱لیوان شیر کم چرب+ ۱عدد خرما+ ۱عدد گردوکف دست نان سنگک  + نصف  عدد متوسط سیب زمینی آب پزیک عدد سیب با پوست
دوشنبه یک برش  ٣٠گرم  نان جو+ یک لیوان آب سیب طبیعییک کف دست نان بربری+ یک قاشق مرباخوری کره+ یک قاشق مرباخوری مربا۶۰گرم گوشت ماھی سرخ کرده ۱۰+ ق غ سبزی پلو۱+ لیوان سالاد کاھو۲+ قاشق مرباخوری سس سالاد+ آبلیمو۵عدد بادام زمینی +   ۲عدد گردو+۱ قاشق کشمشدو قاشق غذاخوری سالاد الویه+ چھار کف دست نان لواش۱لیوان چای + ۳ عدد خرمای خشک
سه شنبه یک برش  ٣٠گرم نان جو+ یک لیوان آب سیب طبیعینصف لیوان شیر  ۲درصد چربی۱کاسه کوچک حلیم۱+ قاشق غذاخوری روغن مایع۱+ قاشق غذاخوری شکر۳+ کف دست نان بربرییک لیوان شیر خیلی کم چرب کمتر از % ۳ +  ۱عدد خرمای خشک۱کاسه کوچک سوپ جو  ۱۰قاشق  + ۲کف دست نان لواش + ۲کف دست نان لواش۱۷حبه کوچک انگوریا ۲۰۰گرم ھندوانه
چھارشنبه ۴کف دست نان لواش +١٧ حبه کوچک انگور + یک دوم قوطی کبریت پنیر+ ٢عد خیار متوسط۲عدد گردو + ۲قاشق غذا خوری کشمش+ یک لیوان چایلوبیا پلو حاوی ۸قاشق غذاخوری برنج و نصف لیوان سویای پخته+ یک کاسه ماست کم چربی.۲عدد گردو +۲ قاشق غذا خوری کشمش+ یک لیوان چای۱کف دست نان بربری+ ۱تکه ۳۰گرمی گوشت مرغ +یک عدد کدو پخته+ ۱لیوان سبزی خوردن+ نصف لیوان ماست کم چرب %۱-۲۱/۲لیوان ذرت پخته+   ۱قاشق مرباخوری روغن زیتون
پنج شنبه یک لیوان شیر % ١-٢چربی+ یک کف دست نان سنگکیک لیوان شیر کم چرب + یک عدد خرمای خشکخوراک گوشت: ۴تکه گوشت ماھیچه  ۶۰گرم + نصف لیوان نخود پخته+ ۱۲قاشق غذاخوری برنج۱ + قاشق مرباخوری روغن مایع+ ۱لیوان سالاد با آبلیمو یا آبغوره۵عدد بادام زمینی ۲+ عدد گردو+۱ قاشق کشمشیک پر ژامبون مرغ+ یک کف دست نان+ ۱عدد
گوجه فرنگی
۱عدد پرتقال + ۱ عدد خیار
جمعهیک لیوان شیر % ١-٢چربی+ یک کف دست نان سنگک۱عدد سیب + ۲عدد خیارآبگوشت مرغ حاوی ۶۰گرم گوشت مرغ+۶/۱لیوان لپه آب پز شده+۶/۱لیوان ذرت آب پز شده+ نصف لیوان پیاز آب پز شده+نصف لیوان گوجه فرنگی آب پز شده+ نصف لیوان کدو آب پز+۲قاشق مرباخوری روغن زیتون+۱کف دست نان سنگک+۱لیوان ماست کم چربیک لیوان شیر کم  چربی+ ۱عدد خرما۱لیوان ذرت آب پز+گل پرنصف لیوان کمپوت آناناس

توجه شود که این رژیم رایگان ۱۲۰۰ کیلو کالری ۷ روزه (یک هفته ای) توسط بهترین و قوی ترین نرم افزار موجود جهت تهیه رژیم بطور دقیق،محاسبه شده است، اما باوجود این یک رژیم اصولی تنها کالری شماری صرف نیست بلکه بایستی تمام جوانب تغذیه صحیح در آن گنجانده شود.

در سایت آر دایت رژیم غذایی توسط متخصص تغذیه ارائه می شود. لطفاً جهت اطلاع از شرایط رژیم، کلیک نمایید…

در صورتی که هر گونه سوالی دارید می توانید از طریق تلگرام، اینستاگرام یا واتساپ با ما در تماس باشید و یا درخواست مشاوره رایگان دهید.

ثبت نام

همین حالا ثبت نام کنید.

جهت تکمیل پرسشنامه کلیک کنید.
ثبت نام