رژیم رایگان 1200 کیلو کالری 7 روزه (یک هفته ای) کاهش وزن

 رژیم رایگان ۱2۰۰ کیلو کالری 7 روزه (یک هفته ای) کاهش وزن
 صبحانهمیان وعدهنهارمیان وعدهشامآخر شب
شنبه ١کاسه غلات صبحانه(برشتوک)+ ١لیوان شیر1عدد سیب + 2عدد خیار12قاشق غذاخوري برنج+ يک کاسه خورش کرفس حاوي 1تکه 30گرمي گوشت سفید مرغ+   1قاشق مرباخوري روغن نباتي مايع+نصف کاسه ماست کم چربي1لیوان شیر کم چرب+ 1عدد خرما+ 1عدد گردویک عدد کتلت اندازه کف دست+ یک کف دست نان سنگک+ نصف یک کاسه ماست کم چربی2عدد نارنگي
يکشنبه يک لیوان شیر % ١-٢چربي+ يک کف دست نان سنگکیک عدد میوه متوسطکتلت متوسط 2عدد2+ کف دست نان سنگک+ يک کاسه سالاد فصل حاوي 3قاشق غذاخوري جوانه گندم و يک قاشق مرباخوري روغن زيتون.1لیوان شیر کم چرب+ 1عدد خرما+ 1عدد گردوکف دست نان سنگك  + نصف  عدد متوسط سیب زمیني آب پزيك عدد سیب با پوست
دوشنبه يک برش  ٣٠گرم  نان جو+ يک لیوان آب سیب طبیعيیک کف دست نان بربری+ یک قاشق مرباخوری کره+ یک قاشق مرباخوری مربا60گرم گوشت ماھي سرخ كرده 10+ ق غ سبزي پلو1+ لیوان سالاد كاھو2+ قاشق مرباخوري سس سالاد+ آبلیمو5عدد بادام زمیني +   2عدد گردو+1 قاشق کشمشدو قاشق غذاخوری سالاد الویه+ چھار کف دست نان لواش1لیوان چاي + 3 عدد خرماي خشک
سه شنبه يک برش  ٣٠گرم نان جو+ يک لیوان آب سیب طبیعينصف لیوان شیر  2درصد چربي1کاسه کوچک حلیم1+ قاشق غذاخوري روغن مايع1+ قاشق غذاخوري شکر3+ کف دست نان بربرييك لیوان شیر خیلي كم چرب کمتر از % 3 +  1عدد خرماي خشک1کاسه کوچک سوپ جو  10قاشق  + 2کف دست نان لواش + 2کف دست نان لواش17حبه كوچك انگوريا 200گرم ھندوانه
چھارشنبه ۴کف دست نان لواش +١٧ حبه کوچک انگور + يک دوم قوطي کبريت پنیر+ ٢عد خیار متوسط2عدد گردو + 2قاشق غذا خوري کشمش+ يک لیوان چايلوبیا پلو حاوي 8قاشق غذاخوري برنج و نصف لیوان سوياي پخته+ يک کاسه ماست کم چربي.2عدد گردو +2 قاشق غذا خوري کشمش+ يک لیوان چاي1کف دست نان بربري+ 1تکه 30گرمي گوشت مرغ +يک عدد کدو پخته+ 1لیوان سبزي خوردن+ نصف لیوان ماست کم چرب %1-21/2لیوان ذرت پخته+   1قاشق مرباخوري روغن زيتون
پنج شنبه يک لیوان شیر % ١-٢چربي+ يک کف دست نان سنگکيك لیوان شیر كم چرب + يك عدد خرماي خشکخوراك گوشت: 4تكه گوشت ماھیچه  60گرم + نصف لیوان نخود پخته+ 12قاشق غذاخوري برنج1 + قاشق مرباخوري روغن مايع+ 1لیوان سالاد با آبلیمو يا آبغوره5عدد بادام زمیني 2+ عدد گردو+1 قاشق کشمشيک پر ژامبون مرغ+ یک کف دست نان+ 1عدد
گوجه فرنگي
1عدد پرتقال + 1 عدد خیار
جمعهيک لیوان شیر % ١-٢چربي+ يک کف دست نان سنگک1عدد سیب + 2عدد خیارآبگوشت مرغ حاوي 60گرم گوشت مرغ+6/1لیوان لپه آب پز شده+6/1لیوان ذرت آب پز شده+ نصف لیوان پیاز آب پز شده+نصف لیوان گوجه فرنگي آب پز شده+ نصف لیوان كدو آب پز+2قاشق مرباخوري روغن زيتون+1كف دست نان سنگك+1لیوان ماست كم چربیک لیوان شیر کم  چربی+ 1عدد خرما1لیوان ذرت آب پز+گل پرنصف لیوان کمپوت آناناس

توجه شود که این رژیم رایگان 1200 کیلو کالری 7 روزه (یک هفته ای) توسط بهترین و قوی ترین نرم افزار موجود جهت تهیه رژیم بطور دقیق،محاسبه شده است، اما باوجود این یک رژیم اصولی تنها کالری شماری صرف نیست بلکه بایستی تمام جوانب تغذیه صحیح در آن گنجانده شود.

در سایت آر دایت رژیم غذایی توسط متخصص تغذیه ارائه می شود. لطفاً جهت اطلاع از شرایط رژیم، کلیک نمایید…

در صورتی که هر گونه سوالی دارید می توانید از طریق تلگرام، اینستاگرام یا واتساپ با ما در تماس باشید و یا درخواست مشاوره رایگان دهید.

ثبت نام

همین حالا ثبت نام کنید.

جهت تکمیل پرسشنامه کلیک کنید.
ثبت نام