رژیم رایگان ۱۴۰۰ کیلو کالری ۷ روزه (یک هفته ای) کاهش وزن

 رژیم رایگان 1400 کیلو کالری ۷ روزه (یک هفته ای) کاهش وزن

برای دانلود فایل pdf این رژیم کلیک کنید:

رژیم رایگان ۱۴۰۰ کیلو کالری ۷ روزه (یک هفته ای) کاهش وزن

صبحانهساعت دهناھارعصرانهشامآخر شب
شنبهیک عدد تخم مرغ آب پز + ١عدد گوجه فرنگی+ یک کف دست نان سنگکیک دوم برش نان سنگک+۱عدد خرمای خشک۱۴قاشق غذاخوری برنج+۱/۳سینه مرغ پخته+۱قاشق غذاخوری رب گوجه فرنگی+۲قاشق مرباخوری روغن مایع+۱/۲لیوان ماست  %۱/۵+ ۲-۱لیوان سالاد با آبلیمویک دوم سیب زمینی آب پز+ ۱ عدد تخم مرغ آب پز+۲عدد ھویج متوسط۲عدد کتلت+ ۸عدد زیتون سبز + ۱لیوان سبزی خوردن+ نصف لیوان ماست کم چرب +۲کف دست نان سنگکسالاد : ۱عدد ھویج+ ۵پر کاھو + عدد خیار
یکشنبه۴کف دست نان لواش +١٧ حبه کوچک انگور + یک دوم قوطی کبریت پنیر+ ٢عد خیار متوسطیک عدد سیب با پوستچلوخورشت قورمه سبزی شامل چھار تکه گوشت خورشتی  ۶۰گرم + ۱قاشق مرباخوری روغن + ۱۲قاشق غذاخوری پلو+ ۱لیوان ماست+ ۱عدد خیار خرد شده۱کف دست نان جو + ۱/۲قوطی کبریت پنیر کم چرب،بدون نمک  + ۱عدد خیار + ۱لیوان چای + ۱قاشق مربا خوری شکر۲عدد کتلت+ ۸عدد زیتون سبز + ۱لیوان سبزی خوردن+ نصف لیوان ماست کم چرب +۲کف دست نان سنگکدو عدد گردو کوچک ۲قاشق غذا خوری کشمش
دوشنبهیک برش  ٣٠گرم  نان جو+ یک لیوان آب سیب طبیعی۵عدد مغز پسته+ ۲قاشق غذاخوری کشمشیک سیخ جوجه کباب با استخوان ۹۰گرم  + ۱۶ قاشق غذاخوری پلو+ ۲قاشق مربا خوری روغن زیتون + دو عدد گوجه کبابی+ ۱لیوان دوغیک لیوان شیر کم چرب + ۱عدد سیب باپوست۲کف دست نان سنگک+ ۱عدد تخم مرغ آب پز+ ۲قاشق مرباخوری کره+ ۲عدد گوجه فرنگی۱لیوان چای + ۳ عدد خرمای خشک
سه شنبه١کاسه غلات صبحانه برشتوک + ١لیوان شیر۱عدد پرتقال+۱عدد سیب پوست+ ۱عدد بیسکویت سبوس دارخورشت قیمه شامل: ۹۰گرم گوشت خورشتی،۱ قاشق مرباخوری روغن مایع،۱۶-۲۵عدد سیب زمینی سرخ شده+۱۲قاشق غذاخوری پلو+۱لیوان ماست کم چرب%۱- ۲+  ۲لیوان سالاد با آبلیمو یا آبغوره۱بشقاب سالاد بدون سسیک ران کوچک مرغ+ یک عدد سیب زمینی پخته+ دو قاشق مرباخوری سس مایونز + ۱/۲لیوان لوبیا سبز پخته+ ۱قاشق مرباخوری روغن زیتون )برای پخت غذا(۱عدد سیب زمینی  پوره + ۱عدد ھویج خام متوسط
چھارشنبه١کف دست نان سنگک+ ١/٢ قوطی کبریت پنیر کم چرب+ ۶ عدد بادام+ یک عدد خرمای زاھدی کوچک۱/۲لیوان عدس پخته+ نصف پرتقال متوسطماکارونی : ۲لیوان ماکارونی آب پز+ ۶۰گرم گوشت چرخ کرده + ۱قاشق غذاخوری رب گوجه فرنگی+ ۱قاشق مرباخوری روغن مایع+ ۱لیوان ماست کم چرب+یک لیوان سالاد۱عدد سیب + ۲ عدد خیاریک عدد کتلت اندازه کف دست+ یک کف دست نان سنگک+ نصف یک کاسه ماست کم چربی ۱عدد بلال کبابی+
۱عدد پرتقال
۱عدد بلال کبابی+

۱عدد پرتقال

پنج شنبهیک عدد تخم مرغ آب پز+ یک کف دست نان سنگک یا نان جو+نصف کاسه ماست کم چرب+ ١عدد خیار۱قاشق غذاخوری کره بادام زمینی+ ۴کف دست نان لواشچلو خورشت بادمجان حاوی چھار تکه خورشتی گوشت + ۱عددبادمجان پخته +یک عدد گوجه فرنگی + ۲قاشق مرباخوری روغن + ۸قاشق برنج+ ۲لیوان سالاد+ ۱لیوان ماست کم چرب  %۱-۲۱عدد بلال کبابی+ ۱عدد پرتقال۲کف دست نان بربری+ ۱/۳سینه مرغ پخته+ ۱لیوان سبزی خوردن+ ۱قاشق مرباخوری روغن زیتوننصف لیوان شیر ۲ درصد چربی
جمعه۴کف دست نان لواش +١٧ حبه کوچک انگور + یک دوم قوطی کبریت پنیر+ ٢عد خیار متوسط۱عدد ھویج+ ۵پر کاھو + ۱عدد خیارخوراک لوبیا: ۱لیوان لوبیا پخته+ ۲قاشق مرباخوری روغن مایع+ ۴برش نان لواش+ ۱عدد گوجه فرنگی+ ۱عدد خیار + ۱۰عدد زیتون سبز+۱لیوان سالاد با آبلیمو+۱/۲لیوان ماست خیلی کم چربدو عدد گردو کوچک+ ۲قاشق غذا خوری کشمش۱لیوان شیر   %۱-۲چربی + ۲قاشق غذاخوری عسل+ ۲عدد گردویا بادام   ۶عدد +یک عدد پرتقال متوسطبادام   ۶عدد +یک

عدد پرتقال متوسط

توجه شود که این رژیم رایگان ۱۴۰۰ کیلو کالری ۷ روزه (یک هفته ای) توسط بهترین و قوی ترین نرم افزار موجود جهت تهیه رژیم بطور دقیق،محاسبه شده است، اما باوجود این یک رژیم اصولی تنها کالری شماری صرف نیست بلکه بایستی تمام جوانب تغذیه صحیح در آن گنجانده شود.

در سایت آر دایت رژیم غذایی توسط متخصص تغذیه به شیوه‌ای متفاوت ارائه می‌شود. لطفاً جهت اطلاع از چگونگی و شرایط رژیم آنلاین، کلیک نمایید…

در صورتی که هر گونه سوالی دارید می توانید از طریق تلگرام، اینستاگرام یا واتساپ با ما در تماس باشید و یا درخواست مشاوره رایگان دهید.

ثبت نام

همین حالا ثبت نام کنید.

جهت تکمیل پرسشنامه کلیک کنید.
ثبت نام