طرز تهیه بمب چربی دسر کتوژنیک

خوب، وقتی رژیم کتوژنیک دارید، بمب های چربی چیزهای خوبی هستند. آنها بسیار سیر کننده هستند، بنابراین یک میان وعده عالی و سالم در میان وعده هستند و همچنین به شما کمک می کنند نیازهای کالری و چربی خود را برآورده کنید. در اینجا دستور العمل های بمب چربی دسر کتوژنیک برای شما آورده شده است تا از آن لذت ببرید!

دستور العمل های بمب چربی دسر کتوژنیک-

۱. بمب چربی شکلاتی کتوژنیک– بمب های چربی شکلاتی خانگی سریع و آسان، تنها با ۳ ماده. این دستور پخت بمب چربی دسر کتوژنیک با شکلات درست شده است و باعث می شود بچه های شما بارها و بارها هوس آن را پیدا کنند.

عناصر
  • ۱/۲ فنجان کره آجیل به انتخاب شما یا روغن نارگیل
  • ۱/۴ فنجان کاکائو یا پودر کاکائو
  • ۱/۴ فنجان روغن نارگیل ذوب شده
  • استویا به طعم یا ۱ قاشق غذاخوری شیرین کننده مایع دلخواه
  • اختیاری، من دوست دارم ۱/۸ قاشق چایخوری نمک اضافه کنم
دستورالعمل ها
  • همه مواد را با هم مخلوط کنید تا یکدست شود. اگر خیلی خشک است (بسته به روغن آجیل استفاده شده)، در صورت نیاز روغن نارگیل اضافی اضافه کنید.
  • داخل یک ظرف کوچک، قالب های یخ، قالب های آب نبات یا قالب سیلیکونی مینی کاپ کیک بریزید. فریز کنید تا تنظیم شود. از آنجایی که روغن نارگیل با گرم شدن نرم می شود، بهتر است آنها را در فریزر نگهداری کنید.
ارزش غذایی
  • کالری – ۸۴
  • چربی – ۸.۲ گرم
  • کربوهیدرات – ۲.۶ گرم
  • پروتئین – ۲ گرم

۲. بمب چربی چیزکیک کتوژنیک- بمب های چربی کیک پنیر خامه ای تنها با ۱ گرم کربوهیدرات خالص، لقمه هایی از بهشت ​​و رویای یک رژیم کتوژنیک هستند! شکلات یا نارگیل را روی آن بریزید و از این بمب های کم کربوهیدرات لذت ببرید تا شیرینی تان را بدون از بین بردن طعم و مزه راضی کنید. بمب های چربی پف دار، خامه ای و شیرین کتوژنیک چیزکیک در عرض چند دقیقه گرد هم می آیند و خوشمزه ترین دسر کتوژنیک را درست می کنند!

بیشتر بخوانید
طرز پخت بادمجان: دستور پخت بادمجان در فر رژیم کتوژنیک
عناصر
  • ۸ اونس پنیر خامه ای در دمای اتاق
  • ۴ اونس کره یا روغن نارگیل
  • ۴ اونس خامه سنگین
  • ۲-۳ قاشق غذاخوری اریتریتول
  • ۲ قاشق چایخوری عصاره وانیل
  • شکلات برای پخت یا نارگیل برای تزئین
دستورالعمل ها
  • همه مواد را به یک کاسه متوسط ​​اضافه کنید. با همزن برقی ۱-۲ دقیقه یا تا زمانی که کرم رنگ شود هم بزنید.
  • خمیر را با اسکوپ بستنی در یک قالب کوچک کاپ کیک (خط دار یا بدون خط) بریزید. به مدت ۱ تا ۲ ساعت در یخچال قرار دهید تا به مدت ۳۰ دقیقه در فریزر بماند.
  • از قالب های کاپ کیک خارج کنید و به ظرف در بسته منتقل کنید. تا ۲ هفته در یخچال قرار دهید.

ارزش غذایی –

  • کالری – ۱۰۸
  • کربوهیدرات – ۱ گرم
  • پروتئین – ۱ گرم
  • چربی – ۱۲ گرم

۳. بمب چربی کتوژنیک براونی- میله های انرژی کتوژنیک سالم که طعمی شبیه شیرینی های مورد علاقه شما دارند! درست کردن بسیار آسان و پر از چربی های سالم از روغن قیمه و کره کاکائو. این بمب های فاج شکلاتی غنی اساساً براونی های بدون آرد و بدون پخت هستند.

عناصر
  • ۱/۴ فنجان گیلاس
  • ۱ اونس کره کاکائو
  • ۱/۲ قاشق چایخوری عصاره وانیل
  • ۱/۴ قاشق چایخوری نمک
  • ۶ قاشق غذاخوری پودر کاکائو خام
  • ۱/۳ فنجان پودر شیرین کننده Swerve
  • ۲ قاشق غذاخوری آب
  • ۱/۳ فنجان روغن بادام
  • ۱/۴ فنجان آجیل خرد شده (اختیاری)
دستورالعمل ها
  • در یک کاسه ضد حرارت که روی یک تابه آب در حال جوش قرار داده شده، روغن و کره کاکائو را با هم ذوب کنید.
  • پودر کاکائو/کاکائو، شیرین کننده، عصاره وانیل و نمک را با هم مخلوط کنید. مخلوط باید رقیق و صاف باشد.
  • آب را اضافه کنید و هم بزنید تا مخلوط غلیظ شود – بچسبد، این طبیعی است. باید قوام شکلاتی غلیظ را داشته باشد.
  • با استفاده از یک کاردک لاستیکی، کره آجیل را هم بزنید تا مخلوط شبیه خمیر شیرینی شود. با مغزهای خرد شده مخلوط کنید.
  • به شکل ۱۶ توپ (هر کدام حدود ۱ اینچ) بغلطانید و در یخچال قرار دهید تا سفت شود.
بیشتر بخوانید
آیا چای در رژیم کتوژنیک مجاز است؟
ارزش غذایی-
  • کالری – ۱۷۴
  • چربی – ۱۶.۷ گرم
  • کربوهیدرات – ۴.۳ گرم
  • فیبر – ۲ گرم
  • پروتئین – ۳ گرم

۴. کره بادام زمینی کتوژنیک بمب-این بمب های کتوژنیک کره بادام زمینی فقط از ۵ ماده ساده استفاده می کنند و ساختن آنها آسان تر نیست! کره بادام زمینی خامه ای که با گاناش شکلاتی پوشانده شده است، میان وعده ای عالی و لذیذ است.

عناصر

بمب چربی کره بادام زمینی

  • ۱/۲ فنجان روغن نارگیل (ذوب شده)
  • ۳/۴ فنجان کره بادام زمینی (بدون نمک و شکر اضافه شده)
  • ۱/۴ قاشق چایخوری نمک دریا
  • ۱ قاشق چایخوری عصاره وانیل
  • ۳-۴ قطره استویای مایع

گاناش شکلاتی

  • ۱ قاشق غذاخوری. پودر کاکائو
  • ۶ قاشق غذاخوری روغن نارگیل
  • ۱-۲ قطره استویای مایع
دستورالعمل ها
  • در یک کاسه کوچک، روغن نارگیل، کره بادام زمینی، نمک، عصاره وانیل و استویای مایع (یا دیگر شیرین کننده های بدون کالری). آنقدر بزنید تا یکدست و کرم رنگ شود.
  • یک قالب ۶ تایی مافین را با آن بچینید لیوان مافین کاغذی. حدود ۳ قاشق غذاخوری از مخلوط کره بادام زمینی را در هر فنجان بریزید.
  • حداقل ۱ ساعت یا یک شب در یخچال بگذارید تا خودش را بگیرد.
  • در حالی که لایه کره بادام زمینی در حال خنک شدن است، مواد گاناش را با همزن بزنید تا نرم و ابریشمی شود.
  • روی هر چربی حدود ۱ قاشق غذاخوری گاناش شکلاتی بریزید.
  • قبل از سرو حداقل ۳۰ دقیقه در یخچال قرار دهید.
بیشتر بخوانید
بادام زمینی در رژیم کتوژنیک
یادداشت های دستور غذا
  • این دستور ۱۲ بمب چربی درست می کند. اندازه هر کدام به اندازه قالب مافین یا قالب شکلاتی که استفاده می کنید بستگی دارد.
  • کره بادام زمینی را می توان با هر کره آجیلی دیگری به نسبت ۱:۱ جایگزین کرد.
  • برای افزودن طعم بیشتر، سعی کنید ۱-۲ قطره اسانس خوراکی مانند نعناع فلفلی یا پرتقال اضافه کنید.
  • این بمب های چربی را باید در یخچال نگهداری کرد. آنها در دمای اتاق ذوب می شوند.
  • آنها را می توان در ظرف دربسته در یخچال تا یک هفته نگهداری کرد.

ارزش غذایی –

  • کالری – ۲۴۷
  • چربی – ۲۴.۴ گرم
  • پروتئین – ۳.۶ گرم
  • کربوهیدرات – ۳.۳ گرم

۵. بستنی بمب چربی کتوژنیک– بستنی کتوژنیک فوق خامه ای، بدون لبنیات، بدون شیر نارگیل یا آجیل. کتوژنیک، تمام راه… یک بمب چربی کتوژنیک یخ زده.

عناصر
  • ۴ عدد تخم مرغ کامل مرتع شده
  • ۴ زرده تخم مرغ له شده
  • ۵۰ گرم کره کاکائو ذوب شده
  • ⅓ فنجان روغن نارگیل ذوب شده
  • ⅓ فنجان زایلیتول یا ۱۵-۲۰ قطره استویا بدون الکل
  • ¼ فنجان روغن MCT
  • ۲ قاشق چایخوری وانیل پودر شده
  • ۸-۱۰ تکه یخ
دستورالعمل ها
  • همه مواد به جز تکه های یخ را به پارچ مخلوط کن پرقدرت خود اضافه کنید. ۲ دقیقه با حرارت زیاد هم بزنید تا کرم رنگ شود.
  • در حالی که مخلوط کن هنوز در حال کار است، بالای درب آن را بردارید و هر بار ۱ تکه یخ را داخل آن بریزید و اجازه دهید مخلوط کن حدود ۱۰ ثانیه بین هر تکه یخ کار کند. در اینجا هدف این است که مخلوط را کمی رقیق کنید و خنک کنید تا راحت تر از بستنی ساز عبور کند. اگر ویتامیکس دارید، فضای کوچکی در بالای صفحه وجود دارد که به اندازه کافی بزرگ است تا یخ را رها کنید. اگر سوراخی در درب آن ندارید، هر بار که یک تکه یخ اضافه می کنید، مخلوط کن را خاموش کنید.
  • پس از اضافه کردن تمام یخ، مخلوط سرد را در بستنی ساز خود بریزید و بسته به نوع بستنی ساز خود، ۲۰ تا ۳۰ دقیقه با حرارت بالا بریزید. اگر بستنی ساز ندارید، مخلوط را به قالب نان ۹×۵ منتقل کنید و در فریزر قرار دهید. تایمر را قبل از برداشتن ۳۰ دقیقه تنظیم کنید تا هم بزند. این کار را برای ۲-۳ ساعت تکرار کنید تا قوام مورد نظر به دست آید.
  • بلافاصله به عنوان سرو نرم سرو کنید یا در یک ظرف نان ۹×۵ بریزید و حدود ۴۵ دقیقه در فریزر بگذارید. تا یک هفته در فریزر نگهداری شود.
بیشتر بخوانید
آیا زغال اخته در رژیم کتوژنیک مجازاست؟

تغذیه-

  • کالری – ۳۲۷
  • کربوهیدرات – ۱.۶ گرم
  • پروتئین – ۳.۶ گرم
  • چربی – ۳۴.۴ گرم

ما عاشق این دستور العمل ها هستیم و می دانیم که شما نیز این دستور العمل ها را دوست خواهید داشت! همین امروز شروع کنید و منتظر سفرهای کاهش وزن کتوژنیک، محتوای سالم و دستور العمل هایی مانند این باشید! همچنین، حتما ما را در اینستاگرام دنبال کنید تا دوز روزانه خود از سبک زندگی رژیم کتوژنیک را دنبال کنید!

غذاهای کتویی ایرانی ؛ دستور پخت غذاهای کتوژنیکی

دیدگاهتان را بنویسید

متخصص تغذیه و رژیم درمانی (PhD). ارائه دهنده رژیم های تخصصی آنلاین با خدمات ویژه