۵ روش موثر برای کاهش چربی بازو

بدن انسان به چربی نیاز دارد، اما نه چیزی که شما بخواهید نشان دهید. حتی با تمرینات شدید و تمرین با وزنه، از بین بردن چربی دور بازو سخت است. تمایل به تجمع در وسط بازوها و پاها دارد. کاهش چربی بازو برای حفظ وضعیت بدن ضروری است.

یکی از مکان های مورد علاقه بدن برای ذخیره چربی در بازوها است. ممکن است متوجه چربی اضافی در بازوهای خود شوید. چربی اضافی بازو برای بسیاری از افراد می تواند سرسخت و از بین بردن آن دشوار باشد.

اگر نگران ظاهر بازوهای خود هستید، ناامید نشوید. ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم.مربی حرفه ای در مورد چربی بازو به شما کمک می کند و بهترین ورزش را برای خلاص شدن از شر این چربی پیشنهاد می کند.

چه چیزی باعث ایجاد چربی در بازو می شود؟

نگرانی اصلی برای بسیاری از افراد، تجمع چربی بازو در بازوها است. چربی بازو ناشی از تجمع تدریجی چربی است که بسیاری از مردم حذف آن را چالش برانگیز می دانند. بدن ما چربی را در نواحی مختلف مانند بازوها ذخیره می کند که این امر بیشتر از ماهیچه های لاغر آشکار می شود.

Reduce Arm Fat

در اینجا به برخی از دلایل ایجاد چربی در بازوها اشاره می کنیم

  • ژنتیک: انواع خاصی از بدن تمایل به ذخیره چربی در نواحی خاصی از جمله اجزای بدن دارند.
  • عدم تعادل هورمونی: تغییرات هورمونی، مانند تغییراتی که در دوران یائسگی تجربه می شود، می تواند باعث افزایش وزن و تجمع چربی در بازوها شود.
  • رژیم غذایی نامناسب: مصرف غذاهای پرکالری و پرچرب می تواند به افزایش وزن و تجمع چربی از جمله در بازوها کمک کند.
  • عدم فعالیت بدنی: داشتن یک سبک زندگی بی تحرک می تواند باعث افزایش وزن و کاهش توده عضلانی و افزایش چربی بازو شود.
بیشتر بخوانید
چگونه در کمتر از 24 ساعت شکمی صاف داشته باشیم؟

برخی دیگر از علل شایع چربی بازو عبارتند از:

  1. سالخوردگی
  2. شرایط پزشکی
  3. پرخوری
  4. استرس
  5. کمبود خواب
  6. یائسگی
  7. مقاومت به انسولین
  8. استفاده از استروئید
  9. داروهای ضد بارداری هورمونی

۵ بهترین روش برای کاهش چربی بازو

اگر آماده کاهش چربی بازو هستید، باید یک سبک زندگی سالم و متعادل را برای نتایج خوب دنبال کنید. راه های زیر اگر به طور مداوم انجام شوند می توانند نتایج قابل توجهی ایجاد کنند.

۱. بر کاهش چربی و وزن کامل بدن تمرکز کنید

از دست دادن کامل چربی و وزن بدنمردم به طور کلی به دنبال ورزش هایی برای کاهش چربی بازو هستند، اما می توانند فعالیت هایی را جستجو کنند که وزن کلی بدن را کاهش دهند. شما نمی توانید انتظار داشته باشید که فقط در یک ناحیه از بدن ورزش کنید و انتظار کاهش وزن داشته باشید. هنگامی که درصد چربی بدن شروع به کاهش می کند، چربی ذخیره شده در بازوها نیز به سطوح مورد نظر کاهش می یابد.

۲. مصرف فیبر خود را افزایش دهید

مصرف فیبر خود را افزایش دهیدمواد غذایی با فیبر بالا مدت زیادی طول می کشد تا از سیستم گوارش عبور کنند و باعث می شوند برای مدت طولانی احساس سیری کنید. در حالی که تنها تکیه بر یک رژیم غذایی غنی از فیبر برای کاهش وزن کافی نیست، بدون شک مفید خواهد بود.

برای دستیابی به نتایج کاهش وزن سریعتر، یک رژیم غذایی غنی از فیبر را با ورزش کافی در برنامه روزانه خود قرار دهید. برای رسیدن به نتیجه مطلوب نیاز به تلاش های پیگیر و جمعی است.

بیشتر بخوانید
آیا داروهای کاهش وزن موثر هستند؟

۳. پروتئین کافی را به رژیم غذایی خود اضافه کنید

افزایش مصرف پروتئین برای مهار هوس شما بسیار مهم است. باعث می شود برای مدت طولانی تری احساس سیری کنید و اشتهای شما را تحت کنترل درآورد. در نتیجه، گرفتن و حفظ وزن سالم در دسترس تر و دست یافتنی تر می شود.

با این حال، برای بهترین نتیجه، باید روی مصرف پروتئین با کیفیت مانند تخم مرغ، حبوبات، گوشت، غذاهای دریایی، محصولات لبنی و غیره تمرکز کنید. همچنین در مورد غذاهای غنی از پروتئین برای گیاهخواران نیز بدانید.

بیشتر بخوانید
روغن زدن ناف برای کاهش وزن

۴. خواب با کیفیت کافی داشته باشید

خواب با کیفیتبرای از بین بردن چربی بازو، باید یک شب خوب بخوابید. خواب با کیفیت و بدون وقفه به اندازه ورزش منظم و رژیم غذایی سالم مهم است. یک الگوی خواب ثابت تنظیم و دنبال کنید که به بدن شما کمک می کند تا به درستی جوان شود. اگر کمتر بر روی تمرینات زیر برای از بین بردن چربی بازو تمرکز کنید اما نیاز به خواب کافی داشته باشید، نتایج مطلوب را به دست خواهید آورد.

۵. روزانه آب بیشتری بنوشید

نوشیدن آب کافی بدون شک راهی عالی برای کاهش چربی بازو است. این باعث می شود کالری کمتری مصرف کنید که در نهایت منجر به کاهش وزن می شود. زمانی که آب همراه غذا یا قبل از غذا مصرف می کنید، احساس سیری بیشتری خواهید داشت. اگر نمی توانید بیش از حد آب بنوشید، سعی کنید آب نارگیل، چای سبز و غیره بنوشید، اما از نوشیدنی های شیرین و گازدار برای هیدراته شدن خودداری کنید.

ما می توانیم به شما در کاهش چربی بازو و وزن کلی کمک کنیم. به تناسب اندام بپیوندید و مربی حرفه ای ما در مورد نیازهای شما به شما کمک می کند.

Source link

بیشتر بخوانید
رژیم فستینگ ۵:۲ در کاهش وزن
۵/۵ - (۲ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

متخصص تغذیه و رژیم درمانی (PhD). ارائه دهنده رژیم های تخصصی آنلاین با خدمات ویژه