۶ راه برای کم کربوهیدرات ماندن در زمانی که نمی خواهید آشپزی کنید

وقتی نمی خواهید آشپزی کنید چگونه می توانید کم کربوهیدرات یا کتو بمانید؟ وقتی دیر به خانه می آیید، خسته یا آماده نیستید، چه می کنید؟

در زیر، بهترین ایده‌های ما را بیابید که چگونه کربوهیدرات پایینی داشته باشید، وقتی اصلاً حوصله آشپزی ندارید یا زمان زیادی برای آشپزی ندارید.

۱. چای یا قهوه بنوشید

یک فنجان چای یا قهوه تسکین دهنده ممکن است برای کاهش اشتهای شما کافی باشد، به خصوص اگر مقداری خامه غلیظ یا کره ذوب شده به آن اضافه کنید. این ممکن است شما را به وعده غذایی بعدی خود بدون پخت و پز ببرد.

۲. تنقلات کم کربوهیدرات بخورید

انباری و یخچال خود را با مواد ضروری کم کربوهیدرات پر کنید تا بتوانید به سرعت به جای پختن، یک بشقاب غذای کم کربوهیدرات را با یک یا چند تن از این میان وعده های کم کربوهیدرات درست کنید. مطمئن شوید که حداقل یک منبع پروتئین را شامل می شود.

  • کنسرو ماهی (تون، سالمون، ساردین)
  • انواع پنیر
  • گوشت اغذیه فروشی یا برش های سرد
  • آووکادو
  • آجیل (کدامیک بهترین هستند؟ راهنمای ما را بررسی کنید.)
  • توت های یخ زده یا سایر میوه های کم کربوهیدرات
  • کرم رنگ
  • پات
  • پوست گوشت گاو یا گوشت خوک (بدون قند یا گندم)
  • ماست پر چرب
  • زیتون
  • سس مایونز
  • چربی های سالم – مانند روغن زیتون – روی تنقلاتی مانند موزارلا یا سبزیجات بریزید.
بیشتر بخوانید
آیا هوموس در رژیم کتوژنیک است؟ کربوهیدرات ها در هوموس و جایگزین ها

۳. باقیمانده غذا را دوباره گرم کنید

عادت کنید که وعده های غذایی و سبزیجات دوتایی یا حتی سه گانه درست کنید. باقی مانده ها را فریز کنید. یک وعده غذایی در انتظار است، آماده برای گرم کردن، زمانی که شما نمی خواهید آشپزی کنید. غذاهای باقیمانده برای ناهار نیز عالی هستند. برای ایده ها، برگه باقی مانده برنامه ریزی شده ما را بررسی کنید.

بیشتر بخوانید
رژیم کتوژنیک کثیف چیست و آیا برای شما خوب است؟

۴. حداقل آشپزی را انجام دهید

یک تخم مرغ را بجوشانید. یک استیک را سرخ کنید یا یک مرغ پخته داغ (بدون پر نان یا سس های شیرین) بخرید. یک کیسه سالاد، مجموعه ای از پنیرها و سس مایونز خانگی اضافه کنید. شام می تواند در ۱۰ دقیقه آماده شود. با سالادها خلاقیت به خرج دهید و از لوازم ضروری شربت خانه کم کربوهیدرات خود استفاده کنید.

شما همچنین می توانید از صفحات کتو ساده ما استفاده کنید. در اینجا مقداری الهام وجود دارد:

۵. یاد بگیرید که آرام پز خود را دوست داشته باشید

بیشتر بخوانید
شکلات تلخ در رژیم کتوژنیک

اگر می‌دانید که دیر به خانه می‌روید اما صبح (یا حتی شب قبل) وقت دارید، از آرام پز خود استفاده کنید. آرام پزها روشی شگفت انگیز برای تبدیل قطعات ارزان تر گوشت به وعده های غذایی راحت و رضایت بخش هستند. این آشپزی «تنظیم و فراموش کردن» آسان است.

چه چیزی می توانید در آرام پز خود تهیه کنید؟ در اینجا چند ایده عالی برای آشپزی وجود دارد:

۶. به طور متناوب روزه بگیرید

آیا واقعا گرسنه هستید؟ یاد بگیرید اشتهای خود را درک کنید و فقط در هنگام گرسنگی غذا بخورید. ممکن است این گزینه برای یک خانواده نباشد اما برای افراد عالی است. و هیچ گزینه سریعتر (جناسی در نظر گرفته شده!) یا ساده تر وجود ندارد.

بیشتر بخوانید
آیا سس سویا کتو است؟ سس سویا در رژیم کتوژنیک

در راهنمای کامل ما، روزه متناوب برای مبتدیان، هر آنچه را که باید بدانید بیابید.

خلاصه

سعی کنید آماده باشید تا اغلب در این موقعیت قرار نگیرید: برنامه ریزی وعده های غذایی در هفته یا حتی چند روز در یک زمان کمک زیادی به شما می کند. سعی کنید هر روز عصر زمانی را برای پخت و پز اختصاص دهید یا یک بار در هفته به صورت دسته جمعی بپزید.

Source link

لطفاً به این مطلب امتیاز دهید. این‌کار به بهبود ارائه مطالب کمک خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

متخصص تغذیه و رژیم درمانی (PhD). ارائه دهنده رژیم های تخصصی آنلاین با خدمات ویژه