رژیم رایگان 1300 کیلو کالری 7 روزه (یک هفته ای) کاهش وزن

رژیم رایگان 1300 کیلو کالری 7 روزه (یک هفته ای) کاهش وزن

برای دانلود فایل pdf این رژیم کلیک کنید:

 رژیم رایگان 1300 کیلو کالری 7 روزه (یک هفته ای) کاهش وزن

توجه: این جدول ممکن است در بعضی از دستگاههای موبایل بدرستی نمایش داده نشود، لذا در این صورت از لینک بالا فایل pdf رژیم را دانلود نمایید.

صبحانهمیان وعدهنهارعصرانهشامآخر شب
شنبه١لیوان شیر  ٢درصد چربي  + نصف عدد موزيك عدد خرما+ يك عدد گردوسبزي پلو   14قاشق غذاخوري سبزي پلو 1 قاشق مربا خوري روغن مايع + 3تكه ماھي  90گرم   فر، آب پز، كبابي  + 1بشقاب سالاد كاھو با آبغوره+ 5عدد زيتون سبز2عدد گردو+1 قاشق غذاخوري کشمش+ 3عدد بادام+ 5عدد بادام زمیني6عدد گردوي چرخ کرده+ يک دوم لیوان پیاز متوسط  رنده شده + 1قاشق غذاخوري کشک+ 1کف دست نان بربريدو عدد گردو كوچك+ 2قاشق غذا خوري كشمش
يکشنبهيک لیوان شیر % ١-٢چربي+ يک کف دست نان سنگکیک عدد میوه متوسط5چلوکباب: قاشق غذاخوري برنج + 1قاشق مرباخوري روغن نباتي مايع + 90گرم گوشت چرخ کرده + 2عدد گوجه فرنگي2عدد گردو+1 قاشق غذاخوري کشمش+ 3عدد بادام+ 5عدد بادام زمینيحلیم بادمجان : 1لیوان بادمجان پخته+ 2 ق.غ گوشت چرخ كرده+ 1ق.غ كشك+ 2 قاشق مرباخوري روغن مايع + 2عدد گردو+ 3برش نان تافتون+ 2لیوان سالاد با آبغوره يا آبلیموسالاد : 1عدد ھويج+ 5پر کاھو +1 عدد خیار
دوشنبه١لیوان شیر  ٢درصد چربي  + نصف عدد موزيك عدد خرما+ يك عدد گردو12قاشق غذاخوري برنج+ يک کاسه خورش قیمه حاوي دو تکه 30گرمي گوشت مرغ   1قاشق مرباخوري روغن  + 5عدد زيتونيك لیوان شیر خیلي كم چرب کمتر از % 3 +  1عدد خرماي خشک1/2لیوان تن ماھي روغن گرفته+ 2برش نان سنگک  60گرم + 2لیوان سالاد با آبغوره يا آبلیمو + 1قاشق مرباخوري روغن زيتونيك دوم برش نان سنگك+1عدد خرماي خشک
سه شنبه١لیوان شیر  ٢درصد چربي  + نصف عدد موز1عدد سیب+ 2عدد برگهکوکوي سیب زمیني يک برش به اندازه کف دست+ يک کاسه ماست کم چربي+ يک کاسه سالاد فصل حاوي 3قاشق غذاخوري جوانه گندم و يک قاشق مرباخوري روغن زيتونيك عدد موز كوچك+ 3/4لیوان شیر كم چرب  %1-22کف دست نان بربري+ 1/3سینه مرغ پخته+ 1لیوان سبزي خوردن+ 1قاشق مرباخوري روغن زيتونيك عدد خرما+ يك عدد گردو
چھارشنبه١لیوان شیر  ٢درصد چربي  + نصف عدد موزيك دوم برش نان سنگك+1عدد خرماي خشکخوراك لوبیا شامل: 2لیوان لوبیاي پخته+ 1/2عدد سیب زمیني متوسط+ يك عدد پیاز متوسط+ 2 قاشق غذاخوري رب+ 7قاشق مرباخوري روغن زيتون+ يك لیوان ماست % 1-2چربي+ يك لیوان سالاد بھمراه آبلیمو يا آبغوره+ 14عدد زيتون سبز3عدد بیسكويت ترد+ 1عدد سیب متوسط با پوست1لیوان ذرت و نخود فرنگي آب پز+ 1عدد سیب زمیني متوسط آب پز+ 4کف دست نان
لواش
سالاد : 1عدد ھويج+ 5پر کاھو +1 عدد خیار
پنج شنبهيک عدد تخم مرغ آب پز + ١عدد گوجه فرنگي+ يک کف دست نان سنگکيك عدد خرما+ يك عدد گردو5چلوکباب: قاشق غذاخوري برنج + 1قاشق مرباخوري روغن نباتي مايع + 90گرم گوشت چرخ کرده + 2عدد گوجه فرنگييك لیوان شیر خیلي كم چرب کمتر از % 3 +  1عدد خرماي خشک6عدد گردوي چرخ کرده+ يک دوم لیوان پیازمتوسط   رنده شده+ 1قاشق غذاخوريکشک+ 1کف دست نان بربريسالاد : 1عدد ھويج+ 5پر کاھو +1 عدد خیار
جمعهيک عدد تخم مرغ آب پز + ١عدد گوجه فرنگي+ يک کف دست نان سنگکيك عدد خرما+ يك عدد گردوتاس كباب: 4تكه گوشت خورشي  60گرم + 1 عدد سیب زمیني كوچك + 1/2لیوان ھويج پخته+ 1/2لیوان به پخته+ 3عدد آلوبخارا+ 2كف دست نان سنگك+ 1لیوان سالاد با آبلیمو يا آبغوره+1قاشق مرباخوري روغن مايع6عدد بیسكويت ترد+ 1عدد سیب بدون پوست2برش نان سنگک+ 1عدد سیب زمیني آب پز+ يک دوم لیوان سبزي خوردنيك عدد خرما+ يك عدد گردو

توجه شود که این رژیم رایگان 1300 کیلو کالری 7 روزه (یک هفته ای) توسط بهترین و قوی ترین نرم افزار موجود جهت تهیه رژیم بطور دقیق،محاسبه شده است، اما باوجود این یک رژیم اصولی تنها کالری شماری صرف نیست بلکه بایستی تمام جوانب تغذیه صحیح در آن گنجانده شود.

در سایت آر دایت رژیم غذایی توسط متخصص تغذیه ارائه می شود. لطفاً جهت اطلاع از شرایط رژیم، کلیک نمایید…

در صورتی که هر گونه سوالی دارید می توانید از طریق تلگرام، اینستاگرام یا واتساپ با ما در تماس باشید و یا درخواست مشاوره رایگان دهید.

ثبت نام

همین حالا می توانید وارد صفحه ثبت نام شوید و شرایط و طرحهای رژیم را ببینید.

جهت تکمیل پرسشنامه کلیک کنید.
ثبت نام