رژیم رایگان ۱۳۰۰ کیلو کالری ۷ روزه (یک هفته ای) کاهش وزن

رژیم رایگان 1300 کیلو کالری 7 روزه (یک هفته ای) کاهش وزن

برای دانلود فایل pdf این رژیم کلیک کنید:

 رژیم رایگان ۱۳۰۰ کیلو کالری ۷ روزه (یک هفته ای) کاهش وزن

توجه: این جدول ممکن است در بعضی از دستگاههای موبایل بدرستی نمایش داده نشود، لذا در این صورت از لینک بالا فایل pdf رژیم را دانلود نمایید.

صبحانهمیان وعدهنهارعصرانهشامآخر شب
شنبه١لیوان شیر  ٢درصد چربی  + نصف عدد موزیک عدد خرما+ یک عدد گردوسبزی پلو   ۱۴قاشق غذاخوری سبزی پلو ۱ قاشق مربا خوری روغن مایع + ۳تکه ماھی  ۹۰گرم   فر، آب پز، کبابی  + ۱بشقاب سالاد کاھو با آبغوره+ ۵عدد زیتون سبز۲عدد گردو+۱ قاشق غذاخوری کشمش+ ۳عدد بادام+ ۵عدد بادام زمینی۶عدد گردوی چرخ کرده+ یک دوم لیوان پیاز متوسط  رنده شده + ۱قاشق غذاخوری کشک+ ۱کف دست نان بربریدو عدد گردو کوچک+ ۲قاشق غذا خوری کشمش
یکشنبهیک لیوان شیر % ١-٢چربی+ یک کف دست نان سنگکیک عدد میوه متوسط۵چلوکباب: قاشق غذاخوری برنج + ۱قاشق مرباخوری روغن نباتی مایع + ۹۰گرم گوشت چرخ کرده + ۲عدد گوجه فرنگی۲عدد گردو+۱ قاشق غذاخوری کشمش+ ۳عدد بادام+ ۵عدد بادام زمینیحلیم بادمجان : ۱لیوان بادمجان پخته+ ۲ ق.غ گوشت چرخ کرده+ ۱ق.غ کشک+ ۲ قاشق مرباخوری روغن مایع + ۲عدد گردو+ ۳برش نان تافتون+ ۲لیوان سالاد با آبغوره یا آبلیموسالاد : ۱عدد ھویج+ ۵پر کاھو +۱ عدد خیار
دوشنبه١لیوان شیر  ٢درصد چربی  + نصف عدد موزیک عدد خرما+ یک عدد گردو۱۲قاشق غذاخوری برنج+ یک کاسه خورش قیمه حاوی دو تکه ۳۰گرمی گوشت مرغ   ۱قاشق مرباخوری روغن  + ۵عدد زیتونیک لیوان شیر خیلی کم چرب کمتر از % ۳ +  ۱عدد خرمای خشک۱/۲لیوان تن ماھی روغن گرفته+ ۲برش نان سنگک  ۶۰گرم + ۲لیوان سالاد با آبغوره یا آبلیمو + ۱قاشق مرباخوری روغن زیتونیک دوم برش نان سنگک+۱عدد خرمای خشک
سه شنبه١لیوان شیر  ٢درصد چربی  + نصف عدد موز۱عدد سیب+ ۲عدد برگهکوکوی سیب زمینی یک برش به اندازه کف دست+ یک کاسه ماست کم چربی+ یک کاسه سالاد فصل حاوی ۳قاشق غذاخوری جوانه گندم و یک قاشق مرباخوری روغن زیتونیک عدد موز کوچک+ ۳/۴لیوان شیر کم چرب  %۱-۲۲کف دست نان بربری+ ۱/۳سینه مرغ پخته+ ۱لیوان سبزی خوردن+ ۱قاشق مرباخوری روغن زیتونیک عدد خرما+ یک عدد گردو
چھارشنبه١لیوان شیر  ٢درصد چربی  + نصف عدد موزیک دوم برش نان سنگک+۱عدد خرمای خشکخوراک لوبیا شامل: ۲لیوان لوبیای پخته+ ۱/۲عدد سیب زمینی متوسط+ یک عدد پیاز متوسط+ ۲ قاشق غذاخوری رب+ ۷قاشق مرباخوری روغن زیتون+ یک لیوان ماست % ۱-۲چربی+ یک لیوان سالاد بھمراه آبلیمو یا آبغوره+ ۱۴عدد زیتون سبز۳عدد بیسکویت ترد+ ۱عدد سیب متوسط با پوست۱لیوان ذرت و نخود فرنگی آب پز+ ۱عدد سیب زمینی متوسط آب پز+ ۴کف دست نان
لواش
سالاد : ۱عدد ھویج+ ۵پر کاھو +۱ عدد خیار
پنج شنبهیک عدد تخم مرغ آب پز + ١عدد گوجه فرنگی+ یک کف دست نان سنگکیک عدد خرما+ یک عدد گردو۵چلوکباب: قاشق غذاخوری برنج + ۱قاشق مرباخوری روغن نباتی مایع + ۹۰گرم گوشت چرخ کرده + ۲عدد گوجه فرنگییک لیوان شیر خیلی کم چرب کمتر از % ۳ +  ۱عدد خرمای خشک۶عدد گردوی چرخ کرده+ یک دوم لیوان پیازمتوسط   رنده شده+ ۱قاشق غذاخوریکشک+ ۱کف دست نان بربریسالاد : ۱عدد ھویج+ ۵پر کاھو +۱ عدد خیار
جمعهیک عدد تخم مرغ آب پز + ١عدد گوجه فرنگی+ یک کف دست نان سنگکیک عدد خرما+ یک عدد گردوتاس کباب: ۴تکه گوشت خورشی  ۶۰گرم + ۱ عدد سیب زمینی کوچک + ۱/۲لیوان ھویج پخته+ ۱/۲لیوان به پخته+ ۳عدد آلوبخارا+ ۲کف دست نان سنگک+ ۱لیوان سالاد با آبلیمو یا آبغوره+۱قاشق مرباخوری روغن مایع۶عدد بیسکویت ترد+ ۱عدد سیب بدون پوست۲برش نان سنگک+ ۱عدد سیب زمینی آب پز+ یک دوم لیوان سبزی خوردنیک عدد خرما+ یک عدد گردو

توجه شود که این رژیم رایگان ۱۳۰۰ کیلو کالری ۷ روزه (یک هفته ای) توسط بهترین و قوی ترین نرم افزار موجود جهت تهیه رژیم بطور دقیق،محاسبه شده است، اما باوجود این یک رژیم اصولی تنها کالری شماری صرف نیست بلکه بایستی تمام جوانب تغذیه صحیح در آن گنجانده شود.

در سایت آر دایت رژیم غذایی توسط متخصص تغذیه ارائه می شود. لطفاً جهت اطلاع از شرایط رژیم، کلیک نمایید…

در صورتی که هر گونه سوالی دارید می توانید از طریق تلگرام، اینستاگرام یا واتساپ با ما در تماس باشید و یا درخواست مشاوره رایگان دهید.

ثبت نام

همین حالا می توانید وارد صفحه ثبت نام شوید و شرایط و طرحهای رژیم را ببینید.

جهت تکمیل پرسشنامه کلیک کنید.
ثبت نام